Re: Karta NVidia Geforce2 MX200 64Mb + TV Out

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 23:55:16 MET DST

> a jak mam to sprawdzic??? Karta jak sie pewnie domyslasz to wersja OEM

1. zobacz jak sie komp uruchamia, moze tam bedzie. Zaraz po odpaleniu jak
sie zglasza bios karty graf. przed tabelka z dyskami itp.

2. moze dostales jakies sterowniki na plycie CD i cos tam jest napisane.

3. moze nazwa producenta jest napisana na samej karcie. wyjmij ja i
poszukaj.

4. moze w systemie masz zainstalowane sterowniki producenta karty a nie
chipsetu, sprawdz w menagerze urzadzen (bo pewnie masz windowsa ;-) Jesli
tak to powinna tam byc nazwa producenta i model karty.

pzdr.
trzmiel