Re: Nagrywanie

Autor: huwawa_at_go2.pl
Data: Wed 24 Oct 2001 - 00:10:01 MET DST

On Mon, 22 Oct 2001 21:40:58 +0200, "Paweł P" <paolopp_at_hotmail.com>
wrote:

>Czesc Wam.
>Chcialbym sie Was doradzic w jaki najlepszy sposob moge nagrac kasete z
>wiezy na na twardy dysk w mp3. Co potrzebuje.
>Jaki program jest do tego najlepszy i gdzie moge go dostac.

Do wava zrzucasz np GlodWave'm 4.x lub DART Pro (aby w razie potrzeby
portawic jakosc dzieku przez filtowanie ), mozna oczywiscie okienkowym
"rejestratorem dzwieku" a le to raczej marne narzedzie.
Z wava do mp3 , enkodery lamy, BledeEnc ...Winamp, ale nie wiem czy
nie lepiej przekonwerowac dp mp3pro np. Thomson mp3pro encoderem

H.