Re: Karta NVidia Geforce2 MX200 64Mb + TV Out

Autor: Jacek00 (jacek_01_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 00:10:47 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> 1. zobacz jak sie komp uruchamia, moze tam bedzie. Zaraz po odpaleniu jak
> sie zglasza bios karty graf. przed tabelka z dyskami itp.

nic nie ma oprócz informacji o chipsecie itp

> 2. moze dostales jakies sterowniki na plycie CD i cos tam jest napisane.

sterowniki chyba sa zawsze, a szczerze mowiac nawet o tym nie pomyslałem.
WIec plyta ze sterownikami nazywa sie Detonator 3

> 3. moze nazwa producenta jest napisana na samej karcie. wyjmij ja i
> poszukaj.

teraz za bardzo mi sie nie chce, ale jak nie da rady nic wykombinowac to
sprawdze

> 4. moze w systemie masz zainstalowane sterowniki producenta karty a nie
> chipsetu, sprawdz w menagerze urzadzen (bo pewnie masz windowsa ;-) Jesli
> tak to powinna tam byc nazwa producenta i model karty.

Jest tylko NVidia GeForce2 MX 100/200
I to mnie zmyliło, dlatego myslalem ze producentem jest NVidia.
Jak widac człowiek sie uczy caly czas