Re: Windows XP

Autor: Konrad Glanert (konrad.glanert_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 22:33:16 MET DST

Ja mam PIII-500 i 256 RAM - działa jak złoto
XP spełnia wszystkie moje potrzeby i nie mam zamiaru wracać do
jakiegokolwiek inne systemu.
Szczerze polecam.
Jeśli chodzi o RAM, to rzeczywiście na 128 może troszeczkę spowalniać
(widziałem u kumpla na P533), ale i tak działa zadowalająco. Poza tym przy
obecnych cenach ramu wydatek 45PLN (Wrocław) na 128 MB PC-133 nie jest chyba
duży.
Kiedy przekonałem się o jego stabilności i niezawodności: kilka dni temu
komp działał non-stop przez ponad 100 godzin bez żadnego restartu, a tym
czasie uruchomiłem ok. 15 gier, zainstalowałem kilka programów i dem gier,
ściągnąłem 800MB z Netu. Myślę że na Me lu 98 nie byłoby to możliwe. Dlatego
mogę go polecić.
Przygotuj 1GB wolnego miejsca na dysku i...INSTALL!