Co sie dzieje?

Autor: Marthy (marthy1_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 23:04:34 MET DST

Witam,

mam nastepujacy problem:
 po podzieleniu dysku (40 GB) na partycje - 4GB, 4GB, reszta - Norton
Disk Doctor pokazuje mi, ze partycja rozszerzona jest uszkodzona (ma
zle parametry i jest prawdopodbnie niedostepna)
Mimo tego, normalnie moge robic wszystko na dyskach.
Pytanie moje jest nastepujace: czy to jest rzeczywisty blad, czy jakis
blad ze strony NDD?

Dodam jeszcze, ze instalowalem (dwa razy, na partycji rozszerzonej)
win2000, ktory nastepnego dnia sypal sie (raz nie mogl znalezc
rejestru, a drugim razem nic nie pokazal). Win98 (na C:\) chodzi
normalnie.
Partycje robilem fdiskiem, pozniej bawilem sie PMagic-iem, i nie bylo
zmian.

Marthy