Re: Jaka p³yta jest lepsza od K7S5A i dlaczego ?

Autor: Jacek Pop³awski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 22:44:09 MET DST

Krzysiek wrote:

> W sumie jedyny minus tej plyty to to ze nie ma wiekszych
> mozliwosci podkrecania.

Heh, ale na co mi podkrêcanie? Ja chcê mieæ jedynie stabiln± i szybk± p³ytê
g³ówn± pod Athlona.

> Chipset kt266a weglug testoow jest szybszy

Ale ja doskonale o tym wiem, tylko:
- nie widzê nigdzie p³yt z nim
- nie ufam VIA, oni wol± zatajaæ b³êdy ni¿ je ujawniaæ

Czy s± znane jakiekolwiek potwierdzone problemy z K7S5A ? Na tej grupie ci±gle
widzê kilka w±tków o zawieszaniu siê tej p³yty w danych konfiguracjach...
Wadliwe egzemplarze?

--
Well it's a cold world  And I'm in the middle
Caught in the in-between  I don't belong here