Re: Chipset i430VX

Autor: ritek_at_go2.pl
Data: Tue 23 Oct 2001 - 22:49:52 MET DST

> Parę postów obok człowiek pisze, że moduł 256 MB VX mu widzi jako
> całe 64 MB. Ostatnio też miałem płytę VX, w której były wsadzone
> dwa DIMMy 32 MB jednobankowe i też widziała 64 MB. Jednak więc granica
> chyba leży na 64 MB.
>
> --

tez mam plyte na VX: QDI i to bezzworkowa
ma 4 sloty simm i 1 dimm
simmow nie oplaca sie kupowac wiec zachcialo sie dimma
kiedys wkladalem Siemensa PC100 64 MB - wykryty jako 32

wiec pomyslalem ze 32 DIMM bedzie dobrym rozwiazaniem
Kupilem jakis DIMM PC100 (na kosciach ACE) i ... dupa
plyta wydaje: piii piii piii (tak samo jak odpalenie plyty bez pamieci)

Mialem pod reka Infineona PC100 128MB - wsadzielem i dziala
(niestety nie wiem ile z tego zostalo wykryte bo nie mam teraz grafiki
na PCI, wkladalem "w ciemno" z podpietym zasilaczem, wsadzonym k5-pr75
i dolaczonym glosniczkiem - ale spodziewam sie ze tak jak napisales 64MB

No i zamiast zaoszczedzic to chyba niepotrzebnie wydalem te 15 zl za ta 32MB

Jak w koncu jest z modulami 32 - czy jakbym dostal 32MB PC66 to zadziala ?
(jak poznac ilu bankowy jest ten modul 32MB, bo jak napisales
jesli VX widzi tylko 1 bank to jesli ten dimm jest 2-bank to powinien wykryc
16 a moze jakas niezgodnosc sprzetowa (chociaz w asusie P2B na chipsecie BX
dziala bez problemu))