Re: Jaka płyta jest lepsza od K7S5A i dlaczego ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 08:04:01 MET DST

"Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote in message

> Heh, ale na co mi podkręcanie? Ja chcę mieć jedynie stabilną i szybką
> płytę główną pod Athlona.

Bedzie bardzo dobra.

> Ale ja doskonale o tym wiem, tylko:
> - nie widzę nigdzie płyt z nim

Ja widzialem narazie tylko gigabyte

> - nie ufam VIA, oni wolą zatajać błędy niż je ujawniać

O jakim bledzie piszesz?

> Czy są znane jakiekolwiek potwierdzone problemy z K7S5A ? Na tej grupie
> ciągle widzę kilka wątków o zawieszaniu się tej płyty w danych
konfiguracjach...

Ja z ta plyte tylko dwa razy skladalem kompa i nie mialem zadnych problemow.
Ostatnio znajomy co sie nie zna dobrze na kmputerach tez sam zlozyl i
nie mial problemow.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!