Pamiec-dziwna sprawa

Autor: Krzysztof (krzysfil_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 19:51:16 MET DST

Czesc
Dolozylem trzecie 128 Mb i Norton Diagnostics pokazuje" error detected at
address 230240256"
Gdy mam zajęte 1 bank nową koscia lub 2 to jest OK Zmiana banków nie pomaga.
Prawdopodobny wniosek " To nie pamiec ale obsadzenie wszystkich 3 banków.
Mam plyte Abit KT7. Czy mam racje, co robic- reklamowac pamiec?, jakies
ustawienia w Bios, czy tak musi być..... Prosze o sugestie

Krzysztof Filipowicz

krzysfil_at_poczta.onet.pl