Re: Pamiec-dziwna sprawa

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 20:56:47 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <krzysfil_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
> Dolozylem trzecie 128 Mb i Norton Diagnostics pokazuje" error detected at
> address 230240256"
> Gdy mam zajęte 1 bank nową koscia lub 2 to jest OK Zmiana banków nie
pomaga.
> Prawdopodobny wniosek " To nie pamiec ale obsadzenie wszystkich 3 banków.
> Mam plyte Abit KT7. Czy mam racje, co robic- reklamowac pamiec?, jakies
> ustawienia w Bios, czy tak musi być..... Prosze o sugestie

To wina Norton Daignostics i nie ma nic wspolnego z iloscia zajetych bankow
. Po prostu test wysypuije sie powyzej 256 MB. Ogranicz rozmiar wirtualnego
cache'u w system.ini, a jak nie wiesz jak daj znac lub uzyj programu
Cacheman, ktory zrobi to za ciebie automatycznie i twoje pamieci przejda
test spiewajaco.

Robert P.

P.S. A tak w ogole to pisalem o tym chyba ze 30 razy.