Re: Pada mi dysk - pomocy!

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 19:32:00 MET DST

> Zastanawiam się też, czy na dysku są autentyczne bad-sectory. Kiedyś
miałem
> podobną sytuację z 10-gigowym dyskiem IBM'a i pomogło zerowanie dysku
> programem ze strony producenta. Jeżeli miałbym zerować ten dysk i
> zakładając, że dane z partycji Win2K są do odzysku - jak wyzerować nie
> tracąc obrazu partycji? I czy źle chłodzony procesor mógłby spowodowac
taki
> bajzel na dysku? (ostatnio zmieniałem wiatrak)

zerowanie to usuniecie WSZYSTKIEGO, mozna probowac odzyskac dane z
ustraconych partycji jakims programem (bylo niedawno poruszanie na grupie)
co do zeweoania dysku, mi pomoglo ale doraznie dysk nie wytrzymal miesiaca
po zerwoaniu:)))))) btw. nie rozumiem tego dlaczego oni wiedza ze dysk
piszczy a mowia ze jest sprawny?? (moze tak ma byc:)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl