Re: zestaw do 5500 zl

Autor: ABA (lordabaNOSP_at_Mbox43.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 22:43:34 MET DST

On Tue, 2 Oct 2001 21:33:19 +0200, "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>
wrote:
>dla mnie o 2-3 sekundy szybciej uruchomiony os to zadny przyrost predkosci
>(szczegulnie ze glowny komp uruchamia tylko raz dziennie) to samo w grach
>gra nie warta swieczki, a ludzi lapia sie na to jakie to dyski 7200 szybkie

Pograj sobie w diablo2 (rekordzista jesli chodzi o obciazenie dysku)
albo jakiegos crpg wiekszego (baldury np wgrywaja bardzo duzo np w bg2
kazde przejscie w nowe miejsce na mapie; nawet starutkie fallouty
sporo dogrywaja z hdd) i potem sie wypowiadaj... gra nie warta
swieczki na obecna chwile sa procesory powyzej 1ghz a nie szybki
twardziel.

Pozdrawiam.
_
ABA