Re: zestaw do 5500 zl

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 06:15:31 MET DST

"ABA" <lordabaNOSP_at_Mbox43.pl> wrote in message

> Pograj sobie w diablo2 (rekordzista jesli chodzi o obciazenie dysku)

przeszedlem w zeszlym roku ralem na poczatku z 64ramu
jak doloylem do 196 chodzilo bardzo ladnie

> albo jakiegos crpg wiekszego (baldury np wgrywaja bardzo duzo np w bg2
> kazde przejscie w nowe miejsce na mapie; nawet starutkie fallouty sporo
> dogrywaja z hdd)

dla roznicy 2-3sekund mam placic wiecej za dysk ktory sie bardziej
grzeje i jest praktycznie bardziej awaryjny... nie warto

> i potem sie wypowiadaj... gra nie warta swieczki na obecna chwile
> sa procesory powyzej 1ghz a nie szybki twardziel.

tak samo procesory powyzej 1GHz jak i dyski 7200rpm warto
kupowac do specyficznych zastosowan w normalnym uzytkowaniu
wzrost wydajnosci nie jest za maly

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!