Re: [NTG] Kontrole BSA, jak wygladaja?

Autor: Domino (domik100_at_yoyo.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 21:29:03 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> 1. Za nielegalne oprogramowanie w biurze odpowiada ZARZAD firmy.
> 2. Jak wygladaja kontrole - tez nie wiem, ale ciekawe jak to jest!
> 3. Co do twojej odpowiedzialnosci (albo administratora, uzytkownika i
td) -
> pracodawca moze ciebie ukarac godnie z KP - i tyle.

skad ta pewnosc
ja czytalem ze jest zupelnie inaczej - jesli do zadan pracownika nalezalo
korzystanie z programu a ten byl nielegalny to tenze pracownik odpowiada za
to i za to ze nie zakapowal policji o tym fakcie.
w sumie to prawie kazdy ma przesrane jak wpadnie do nich BSA, bo skladaja
takie wizyty rzadziej niz Mikolaj w Swieta, ale za to chca sie wykazac i
robia to tak zeby inni byli zastraszani - typowe dzialanie, 200 nalotow w
calej polsce na rok (np. zamiast 10000) czyli male koszty poniesione, w
pozostalych firmach robia w gacie i ida predzej lub pozniej kupowac
oryginaly. niby ok, ale tych 200 ktorym zrobiono taki pokazowy nalot sie z
rozumem nie pozbiera, nawet jak sa niewinni. to samo z piratami komp.