Re: programowy procesor dzwieku w WINdows

Autor: Michał Matuszczyk (mikemat_at_viper.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 21:32:08 MET DST

lewa,

> Aaaa to przepraszam jak to napisal kolega nizej widac jestyem 100 lat za
> murzynami, a teraz co do dzwieku, jaka masz karte ? Jak live'a to ustaw
> sobie w AudioHQ moc basow i sopranow jak inna to powinno byc w normalnych
> ustawieniach dzwieku (tam gdzie glosnosc) w sekcji zaawansowane
>
> Piotr Traczykowski

niestety w tej karcie pod win2000 (Yamaha 744) nie ma takiej opcji, dlatego
szukam takiej nakladki, procesora dzwieku programowego, czegos co by mi
pomoglo zmienic te ustawienia, poza tym z karty jestem bardzo zadowolony i
nie chce jej zmieniac

co do sluchawek:
ogladanie Gladiatora, czy Braveheart'a, czy innych filmow akcji, po prostu
zwala z nog, jak ktos stworzy takie sluchwaki + dolby digital, to nie
potrzeba nic wiecej nawet dla maniakow, ale poki co sa to stereo z force
feedback'iem i dopoki nie posluchalem jak brzmia (poza slabym sopranem, ale
to wina ustawien sterownikow karty Yamahy) nie wierzylem, ze takie drgania
cos moga zmienic w odbiorze dzwieku przez sluchacza