Re: komputer - DVD

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 21:30:06 MET DST

On Tue, 2 Oct 2001 17:25:04 +0200, "Tomasz Stopczyński" <t-net_at_go2.pl>
wrote:

>Witam
>Chce zlozyc komputer ktory bedzie zastepowal dvd przy telewizorze, tzn musi
>spelniac kilka kryteriow: karta z dobrym wyjsciem tv (brak monitora),
>chcialbym na tym robic tez obrobke video tzn, np, mam kamere hi8 i nakrece
>sobie film poczym wrzucam go do kompa, obrabiam i np. kompresuje, i to
>jeszcze zeby te zgrywanie nie trwalo nie wiem ile no i zeby jakosc byla
>super, jakie proponujecie podzespoly?

wow
super i jeszcze pewnie w miare tanio?
niemozliwe!
najlepsze rozwiazanie to tani odtwarzacz dvd ok $90
i jaka dobra karta do zastosowan video np matrox serii RT
lub inne od $1000 w gore
polecam domowy odtwarzacz dvd gdyz bedziesz mogl ogladac
film w czasie gdy komputer przelicza twoja wlasna produkcje
jezeli chcialbyc kompresowac filmy w czasie rzeczywistym
to kwoty sa rzedu od kilku tysiecy do kilkudziesieciu tysiecy dolarow