komputer - DVD

Autor: Tomasz Stopczyński (t-net_at_go2.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 17:25:04 MET DST

Witam
Chce zlozyc komputer ktory bedzie zastepowal dvd przy telewizorze, tzn musi
spelniac kilka kryteriow: karta z dobrym wyjsciem tv (brak monitora),
chcialbym na tym robic tez obrobke video tzn, np, mam kamere hi8 i nakrece
sobie film poczym wrzucam go do kompa, obrabiam i np. kompresuje, i to
jeszcze zeby te zgrywanie nie trwalo nie wiem ile no i zeby jakosc byla
super, jakie proponujecie podzespoly?