Re: Ktory procek lepszy ??

Autor: Herr Doktor (mborke1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 07:26:36 MET DST

On Mon, 1 Oct 2001 12:38:15 +0200, "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl>
wrote:

[ciach]
>Mo=BFliwe>
[ciach]
>Umieraj, jak chcesz ...
[ciach]
>Mam przynie=B6=E6 w=B3asny pejcz ?

O sssssooo chodzi? Przeciez to cytaty z Twojego ulubionego filmu ;>
Dla jasnosci tekst oryginalny:

Crash Override. What was it?
"Mess with the best, die like the rest"?
Yeah.
Are you challenging me?
Name your stakes.
If I win, you become my slave.

Gadka o P6 i jakoby pierwszym RISCu i pierwszym zastosowaniu PCI byla
1 minute wczesniej. Nie wazne o czym mowia aktorzy, wazne zeby bylo
troche niezrozumnialych dla mas terminow i juz jest chakiersko ;)

>Mo=BFesz mi m=F3wi=E6 "Mastaszku"
Brzmi prawie jak "Misiaczku" ;PPP

>Co do czytnika - mozesz mi wytlumaczyc w czym jest problem ?
W niczym nie ma problemu z czytnikiem, kazdy uzywa takiego jaki mu
odpowiada ale mi sie smiesznie skojarzylo ze taki Master_of_Hack uzywa
OE.

>Swoj=B1 drog=B1 - ca=B3kiem NTG
Dlaczego - na zadnej innej nie widzialem jak dotad Twojego siga.

>I jeszcze jedno - czepiasz si=EA ka=BFdej sygnatury ?
Ta byla pierwsza ktorej sie przyczepilem, powaznie!
IMHO tak bzdurnego, glupiego itd. filmu jak "Hackers" trudno szukac.
Jezeli ktos wrzuca cytat z niego do siga to stad naturalny wniosek ze
uwaza go za "dzielo wybitne" ;)

>Bywa na tej grupie ?
Pewnie nie ale ostatnio #HackWorld wydal mu wojne.

--=20
Pozdrawiam Marek Borke