Re: też to mam

Autor: Herr Doktor (mborke1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 07:26:35 MET DST

On Sun, 30 Sep 2001 11:51:59 +0200, "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>a czy on nie mial wczesnie voodoo (nie chce mi sciagnac
>wczesniejszego posta, a archiwum wyczyscilem wczesniej wiec
>nie jestem pewien) jak mial to mogly zostac stare rejestry przez
>co sie slimaczyc moze

A dokladnie Banshee.=20
Nawet jezeli cos zostalo to wystarczy dokladne usuniecie sterownikow +
wyczyszczenie rejestru. Jezeli sa problemy to mozna jeszcze
przeinstalowac DirectX zeby komponenty DirectMedia byly wlasciwe dla
nowej karty.
IMHO instalowanie od zera sytemu przy kazdym problemie jest bardzo
zlym nawykiem, ktory do tego czesto bywa przenoszony z przyzwyczajenia
na inne systemy niz win. Stad biora sie potem linuxiarze ktorzy
potrafia wycinac i instalowac system od nowa dwa razy w tygodniu jak
tylko cos namotaja i nie sa za bardzo pewni co bo do konca nie
zastanawiali sie co robia wprowadzajac zmiany.

--=20
Pozdrawiam Marek Borke