Re: VIA i TNT2 problem, jaki patch ?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 20:23:22 MET DST

Użytkownik Paweł Chałczyński <chalczyn_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:32212-1001796845_at_as3-46.swietochlowice.dialup.inetia.pl...
> Sprzet: plyta noname z chipsetem via, graficzna TNT2 M64, procesor Celeron
> Soft: czysty Win98SE, Detonatory 7.xx , DirectX 8a
> Problem: przy probie odpalenia czegokolwiek z directx (np testy directdraw z
> DX Diags) zwis i albo czarny ekran albo czarobiale paski. Karta graficzna
> napewno sprawna.
> Co trzeba doinstalowac ? Na moje oko jakis patch do VIA, tylko nie wiem co i
> skad bo sam mam plyte na BX i zupelnie nie orientuje sie w tym goszczu
> poprawek do plyt VIA.

Jakie patche :) dwa zestawy sterowników: via4in1 oraz do USB.
Do Rivy zainstaluj Detonatory 5.32 (www.tweak.pl), dodatkowo
pobaw się opcjami pamięci w biosie (może masz za szybko ustawione ?)

BTW.
Sprawdź jeszcze raz jaki masz chipset na płycie
Sandrą 2001 lub innym softem.
Może Ci ktoś coś innego poradzi,

PeJot