Odp: HDD Fuitsu

Autor: REDE (tocikmar_at_polbox.com)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 19:30:41 MET DST

dokładnie tak - w biosie przy dyskach pisze none (jak na to najade i wejde
dalej to jest auto). Ten sam problem jest zarówno na Abit BE6I i na Abit
BE6II (obie z UltraDMA66). Komunikat kontrolera widać tylko w przypadku
Abita BE6II (w Abit BE6I może się poprostu nie wyświetla-kontroler
uruchomiony jest na pewno). I chyba faktycznie masz racje że w tym
kontrolerze trzeba szukać (szkoda że nie znasz tego sktótu-ale postaram się
dowiedzieć jaki on jest).
Nie wiem czy nadmieniłem dlaczego mi tak na tym zależy - chodzi mianowicie o
instalacje windowsaXP - podczas instalowania wyplówa komunikat że nie ma
zainstalowanych dysków (win 98 nie miał z tym żadnych problemów)

Dzięki za naświetlenie drogi gdzie mam szukać

Pozdrawiam
Rede