Re: HDD Fuitsu

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 08:24:01 MET DST

REDE wrote:
> Nie wiem czy nadmieniłem dlaczego mi tak na tym zależy - chodzi mianowicie o
> instalacje windowsaXP - podczas instalowania wyplówa komunikat że nie ma
> zainstalowanych dysków (win 98 nie miał z tym żadnych problemów)

To pewno masz taki sam problem jak przy instalacji Win2K. Wtedy
wystarczyło dorwać sterowniki Abita do tego ichniego kontrolera UDMA66 i
przy samym starcie programu instalacyjnego wcisnąć F6 jak program
wypisał "Wciśnij F6 aby zainstalować inne kontrolery pamięci masowej",
czy jakoś tak. Potem wystarczyło podać mu te drivery i wszystko leciało
normalnie.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl