Re: HDD Fuitsu

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 08:15:09 MET DST

REDE wrote:

> Witam
>
> Mam HDD Fuitsu 8,4GB i płyte abit BE6II. Komputer chodzi poprawnie - ale
> mimo to napotkałem się na pewen problem (wymagania pewnego programu). W
> biosie HDD ustawiny jest na AUTO - i właśnie przez to (chyba) podczas
> ładowania systemu przy Pimary pisze none.

A czy przypadkiem Abit BE6 nie ma dodatkowego kontrolera UDMA/66 ?
Jeżeli tak jest, ty w biosie przy dyskach masz none a komputer działa
beproblemów, to wychodzi na to, że Twój dysk przypięty jest właśnie do
kontrolera i grzebanie w biosie płyty głównej nic Ci nie da. Musisz
wejść w bios kontrolera, a jaki to skrót klawiszowy - niestety nie wiem.
Ale na mój chłopski rozum, podczas startowania komputera powinien się
wyświetlać jakiś komunikacik pochodzący od tegoż dodatkowego kontrolera

Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl
http://katoda.republika.pl  http://kki.net.pl/katoda
Gadu-Gadu: 176820     ICQ: 5901565