Re: Problem, który rzucił mnie na kolana. :-(

Autor: Paweł (602380073_at_eranet.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 13:00:34 MET DST

Ponieważ to samo dzieje się zarówno z kartami ATI jak i Asus'em należy
wnioskować, że to nie one są winne. Ja szukałbym w płycie (przede wszystkim
wyłącz wszelkie ACPI etc), dysku. Problem w tym, że przeniosłeś karty na
inny komputer i znów nie działa. może ten drugi też ma włączone usługi
oszczędzania energi lub tą samą kartę rozszerzeń np dzwiękową.
Ostatnio miałem problemy z moim dvd. Najpierw dzwięk wszystko psuł bo gdy
trafił na dzwięki przypominające Dolby Digital i próbował je dekodować
wyłączał się komputer. Później tydzień czasu zajęło mi znalezienie przyczyny
zawieszania się komputera po np 30 minutach oglądania. Do dziś nie rozumiem
dlaczego, ale chwila zawieszenia się systemu wydawała się całkowicie losowa.
Wycigałem wszystko co się tylko da i wałączałem wszystko co było nie
potrzebne do dvd. Okazało się, że wystarczyło wyłączyć funkcje oszczędzania
energii !!!

Powodzenia
Paweł