Re: Bootowanie z ABIT BE-6

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 12:58:11 MET DST

> a jak wytlumaczyc to, ze przy wlaczaniu komputera czasami nie ruszaja
> dyski twarde oraz karta graficzna. albo odpalaja sie tylko dyski
> twarde. w obu przypadkach kontrolka zasilania miga a nie
> swieci "ladnym", pelnym swiatlem. po ilus tam uruchomieniach w koncu
> machina rusza. moze zasilanie siada?
> zaniose kompa wkrotce do serwisu ale nie chce by mi go oddali i
> powiedzieli "przeciez u nas wszystko dziala"

jezeli wczesniejsze nie pomoglo to albo muisz sie udac do powaznego serwisu
(gdzie kompa sprawdza doglebnie, ale takich malo) albo inna plyta...
niektore plyty sa grymasne i tyle :/ mowie, ciezko jest zyc z takim na wpol
dzialajacym kompem, moj abit be6 odmowil posluszenstwa na dzien przed wazna
prezentacja... i u qmpla pisalem cos do 12 w nocy:)))))

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl