Re: Bootowanie z ABIT BE-6

Autor: -= joe yellow =- (joeyellow_at_london.com)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 12:24:33 MET DST

On Tue, 4 Sep 2001 14:03:28 +0200, "Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl>
wrote:

>jak mozna miec kompa ktory dziala od swieta? albo chodzi albo nie:)

>teraz WAZNE czy beep'y byly tego samego tonu? jezli tak to winna jest pamiec
>ram, jezli na zmiane niski/wysoki to procek

>modem? to juz nie wiem

>jezli wiesza sie podczas wykrywania dysku albo ramu to raczej procek gdyby
>nawalal ram to by error wyskoczyl a nie zwis (chyba)

>sprawdz ram poruszaj, pomoglo? nie to poruszaj prockiem, pomoglo? nie to
>sprzet do serwisu, zaplacisz ale oni moga doglebnie przetestowac sprzet i
>powiedza ci co jest nie tak, jak juz mowilem komp musi byc stabilny (no tak
> [...]

a jak wytlumaczyc to, ze przy wlaczaniu komputera czasami nie ruszaja
dyski twarde oraz karta graficzna. albo odpalaja sie tylko dyski
twarde. w obu przypadkach kontrolka zasilania miga a nie
swieci "ladnym", pelnym swiatlem. po ilus tam uruchomieniach w koncu
machina rusza. moze zasilanie siada?
zaniose kompa wkrotce do serwisu ale nie chce by mi go oddali i
powiedzieli "przeciez u nas wszystko dziala"

joe yellow