Odp: Drukarka - LPT czy USB?

Autor: Kalina (zajaczek_at_pa.univ.gda.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 22:49:22 MET DST

Użytkownik Grzegorz Korbik <gpjk_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9oufpd$ev9$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam!
> Znajomy kupił HP 930C. Jak polecacie podłączyć: przez port równoległy (jak
> zawsze) czy przez USB? Czy jest jakaś różnica w szybkości drukowania?

Jesli chodzi konkretnie o HP DJ 930C, to mam same negatywne doswiadczenia
odnosnie portu rownoleglego. Dlugo nie moglam sobie poradzic z wciaganiem
kartki przez drukarke zaraz po wlaczeniu i drukowaniem roznych dziwnych
znaczkow. Być moze była (jest) to wina konfiguracji sprzetu. Tak czy
inaczej, teraz drukarka jest podlaczona przez USB, ale wszystko dziala jak
należy. Nie mam juz zadnych problemow.

Pozdrawiam
Kalina