Re: Drukarka - LPT czy USB?

Autor: Artur Frydel (frydel_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 17:24:04 MET DST

On Fri, 28 Sep 2001 13:49:22 -0700, "Kalina" <zajaczek_at_pa.univ.gda.pl>
wrote:

>Użytkownik Grzegorz Korbik <gpjk_at_interia.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:9oufpd$ev9$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
>

>Jesli chodzi konkretnie o HP DJ 930C, to mam same negatywne doswiadczenia
>odnosnie portu rownoleglego. Dlugo nie moglam sobie poradzic z wciaganiem
>kartki przez drukarke zaraz po wlaczeniu i drukowaniem roznych dziwnych
>znaczkow. Być moze była (jest) to wina konfiguracji sprzetu. Tak czy
>inaczej, teraz drukarka jest podlaczona przez USB, ale wszystko dziala jak
>należy. Nie mam juz zadnych problemow.

Ja sam eksperymentowałem z podłączeniem w/w drukarki na porcie ltp i
USB. Nie zauważyłem żadnej różnicy- w obydwu wypadkach drukarka
działała znakomicie.
Pozostałem jednak przy USB, bo do portu lpt mam już podłączony skaner.

--
Bzyk
" Czyż ważne z kim się jada, byle kuchnia była dobra."