Re: kiedy nowy athlon w sprzedazy????

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 21:52:10 MET DST

Jacoj wrote:
> Ciekawe ilu posiadaczy Athlona ma ciągłe zwisy z powodu złego
> chłodzenia,

  Niewielu. Gdy ktos jest poczatkujacy - idzie do sklepu w ktorym to
kupil ;)
Poza tym AMD od temperatury praktycznie sie nie wieszaja. Wydajnosc
colera rosnie wraz z roznica temperatur radiatora i otoczenia. Stad za
maly cooler powoduje, iz procesor zamiast na 45C pracuje na stalych 65C.
I nic sie nie dzieje. Praktycznie pracuja nawet bez problemu do 75C, do
czego procesor nie dochodzi nawet na malym wiatraku.

> ilu z nich _nie_ma_ wykruszonych uchwytów w podstawkach,

  Praktycznie wszyscy. Szansa na ukruszenie uchwytow jest identyczna dla
Intela i AMD - w koncu to sa identyczne konstrukcje ;))

> a ilu udało się spalić swój procesor.

  O jednym wiadomo - Tom. ;) O innych nic nie wiem - pomimo czestego
przegladania roznych serwisow sieciowych o sprzecie. Jedyny znany mi
ewenement - oderwanie struktury od podstawy porcesora wynikal raczej z
blednej budowy wiatraka.

> Przy Athlonie może się skończyć śmiercią procka a nawet płyty.

  Widziales cos takiego? Bo ja nie.

> Uważasz, że nikt nie zauważy spadku fps podczas gry, dość śmiałe
> wyrażasz opinie...

  Jak sprzedawca powie, ze tak ma byc, to poczatkujacy uzytkownik
potulnie sie z tym zgodzi. Takie niestety sa obecnie ralia rynkowe w
Polsce.

> dość śmiałe
> wyrażasz opinie... gdybyś je jeszcze potrafił uzasadnić...

  Wydaje mi sie, ze udowadniam je znacznie lepiej niz Ty swoje. Na kazdy
argument odpowiadam zalaczajac przyklady i omawiajac odpowiednie
technoogie, poparte przykladami z praktyki (zawodowa praca w sprzecie +
studia na PW). Natomiast Ty zamiast podjac rzeczowa dyskusje, strzelasz
haslami w stylu (z tego postu):
> Ciekawe ilu posiadaczy Athlona ma ciągłe zwisy z powodu złego
> chłodzenia;
> ilu z nich _nie_ma_ wykruszonych uchwytów w podstawkach;
> Przy Athlonie może się skończyć śmiercią procka a nawet płyty.

  To nie sa zadne argumenty, tylko niczym nie poparte wlasne opinie.
Zadne ogolnodostepne materialy tego nie potwierdzaja. Cala swoja opinie
tworzysz na podstawie testu na TomsHardware - uwazanego przez wiekszoc
ludzi za mocno kontrowersyjny i w kilku miejscach blednie przeprowadzony
(vide: korzystanie z miernika temperatury na podczerwien przy braku
wiedzy na temat jego poprawnej obslugi).

        Artur