Re: kiedy nowy athlon w sprzedazy????

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 17:51:55 MET DST

"Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> wrote in message news:3BA9CA46.3D404844_at_edu.com.pl...

> Mnie zastanawia inny problem. Ilu posiadaczy procesora P4 ma
> ograniczona wydajnosci poprzez zle chlodzenie albo np. naklejony stiker
> gwarancyjny na wierzchu procesora (owsze - sam widzialem ;))).

Ciekawe ilu posiadaczy Athlona ma ciągłe zwisy z powodu złego
chłodzenia, ilu z nich _nie_ma_ wykruszonych uchwytów w podstawkach,
a ilu udało się spalić swój procesor.

> Przy PIII
> lub Athlonie sprawa jest jasna - za wysoka temperatura i zawieszenia.

Przy Athlonie może się skończyć śmiercią procka a nawet płyty.

> Przy P4 - nie do zauwazenia.

Uważasz, że nikt nie zauważy spadku fps podczas gry, dość śmiałe
wyrażasz opinie... gdybyś je jeszcze potrafił uzasadnić...

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Co ma wspólnego blondynka z przekładem literackim?