Re: kiedy nowy athlon w sprzedazy????

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:15:29 MET DST

"Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> wrote in message news:3BB0E06A.EE69821F_at_edu.com.pl...

> Niewielu. Gdy ktos jest poczatkujacy - idzie do sklepu w ktorym to
> kupil ;)

I mu wciskaja kit, że to wina wirusów... (znów posłuzyłem się
Twoim stylem argumentowania)

> Poza tym AMD od temperatury praktycznie sie nie wieszaja.

Nie rozśmieszaj grupy, jak mają złe chłodzenie to wieszają
się jak muchy, tak jak większość procków, oprócz oczywiście P4,
który grzecznie zwalnia.

> Wydajnosc
> colera rosnie wraz z roznica temperatur radiatora i otoczenia. Stad za
> maly cooler powoduje, iz procesor zamiast na 45C pracuje na stalych 65C.
> I nic sie nie dzieje. Praktycznie pracuja nawet bez problemu do 75C, do
> czego procesor nie dochodzi nawet na malym wiatraku.

> Praktycznie wszyscy. Szansa na ukruszenie uchwytow jest identyczna dla
> Intela i AMD - w koncu to sa identyczne konstrukcje ;))

Nie jest. Płyty pod P4 w/g zaleceń Intela powinny posiadać
osobne uchwyty na radiator.

> O jednym wiadomo - Tom. ;) O innych nic nie wiem

Całe szczęście, że wiesz o istneniu planety Ziemia, bo jakbyś
nie wiedział to pewnie przestałaby istnieć... :->

> - pomimo czestego
> przegladania roznych serwisow sieciowych o sprzecie.

Widocznie za krótko żyjesz albo za powoli czytasz, bo ja
o takich przypadkach słyszałem i widziałem wielokrotnie
- wystarczy przejrzeć archiwum grupy.

> Widziales cos takiego? Bo ja nie.

No popatrz, a ja tak.

> Jak sprzedawca powie, ze tak ma byc, to poczatkujacy uzytkownik
> potulnie sie z tym zgodzi. Takie niestety sa obecnie ralia rynkowe w
> Polsce.

Tak samo jak w przypadku zwiechów Athlona...

> Wydaje mi sie, ze udowadniam je znacznie lepiej niz Ty swoje. Na kazdy
> argument odpowiadam zalaczajac przyklady i omawiajac odpowiednie
> technoogie, poparte przykladami z praktyki (zawodowa praca w sprzecie +
> studia na PW).

Kochany, ja skończyłem technikum elektroniczne ze specjalnością
"elektroniczne maszyny i systemy cyfrowe" oraz PWr na wydziale
elektroniki + 6 lat pracy z systemami cyfrowymi + 1,5 roku pracy
w serwisie/sklepie komputerowym.

> Natomiast Ty zamiast podjac rzeczowa dyskusje, strzelasz
> haslami w stylu (z tego postu):

Jesteś niesamowity, nie zauważyłeś, że to jest ironiczna parafraza
Twojej wypowiedzi???? (czyli posłużyłem się dokładnie takim samym
stylem co Ty i dokładnie takimi samymi "argumentami", tylko w przciwną
stronę). Jest takie internetowe powiedzonko: "nie którzy nie widzą
ironii, nawet gdy ta podejdzie i kopnie ich w d..."
Podsumowując ten fragment - krytykujesz samego siebie!

> To nie sa zadne argumenty, tylko niczym nie poparte wlasne opinie.

ROTFL! Twoje opinie są za to super, wyznajesz zasadę: "jeśli czegoś
nie widziałem to to nie istnieje". Super!

> Zadne ogolnodostepne materialy tego nie potwierdzaja.

Tak! Oczywiście, Ziemia nie istnieje, jak ci grupowicze, którym
spalił się procesor z firmy AMD.

> Cala swoja opinie
> tworzysz na podstawie testu na TomsHardware

Nie tylko, także na podstawie własnych doświadczeń, doświadczeń
grupowiczów i innych ludzi, którym się skopcił AMD, a także na
podstawie dokumentacji udostępnionej prze Intela i AMD.

> - uwazanego przez wiekszoc
> ludzi za mocno kontrowersyjny i w kilku miejscach blednie przeprowadzony
> (vide: korzystanie z miernika temperatury na podczerwien przy braku
> wiedzy na temat jego poprawnej obslugi).

Uważasz, że gdyby Tomshardware właściwie posługiwał się miernikiem
temperatury, to procki AMD przeżyłyby ten test??? Ciekawe...

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Corpsa - ilość wykonanej pracy jest odwrotnie-proporcjonalna