Re: kaszana na monitorze po uruchomieniu

Autor: Adam Kluzniak (osoba_at_microsoft.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 15:06:42 MET DST

Użytkownik "Thick as a brick" <azymirski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9opqoc$eva$1_at_news.tpi.pl...

> Pojedyńczy osobnik z populacji ludzkiej "Adam Kluźniak"
> <osoba_at_microsoft.com> pomyślał miejmy nadzieję i napisał w
>
> Właśnie dlatego może to być wina karty .
> JAka to karta,na jakim złączu?
Tylko nie dodalem, ze wymieniano ja na 100% sprawna karte dzialajaca na
innym komputerze.
Karta na zlaczu ISA.

> JAk masz podłączony monitor -zasilanie ?
> Jaki zasilacz - ile W ?
Tych informacji chwilowo nie mam (pisze z innego miejsca).

Adam Kluzniak