Re: kaszana na monitorze po uruchomieniu

Autor: Thick as a brick (azymirski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 12:32:50 MET DST

Pojedyńczy osobnik z populacji ludzkiej "Adam Kluźniak"
<osoba_at_microsoft.com> pomyślał miejmy nadzieję i napisał w
| Ciekawe, czy ktos sie z czyms takim kiedys spotkal.
| Po uruchomieniu komputera (od razu) na ekranie wyswietlana
| jest jakas kaszana (pelno roznych kolorow w roznych miejscach),
| w ktorej dominuje kolor niebieski.
| Po resecie (ale tylko sprzetowym) wszystko dobrze dziala.
| Tylko dlaczego po resecie startuje, a po szybkim wlaczeniu i wylaczeniu
| komputera nie startuje? Denerwuje mnie to troche.
| Mam nadzieje, ze ktos wie co moze byc zepsute.
| Na pewno nie monitor (na innych tez tak dziala).
| Mozliwe, ze nie karta graficzna, gdyz podobno jak mnie nie bylo
> [...]

Właśnie dlatego może to być wina karty .
JAka to karta,na jakim złączu?

| Czy to moze byc wina zasilacza?
| A moze cos z plyta glowna? Tylko co?

JAk masz podłączony monitor -zasilanie ?
Jaki zasilacz - ile W ?

pozdrawiam ja i moje muszlowce
jkch1_at_pnet.pl      http://republika.pl/jkch1