Re: kaszana na monitorze po uruchomieniu

Autor: Adam Kluzniak (osoba_at_microsoft.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 13:17:57 MET DST

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> a tak pewnie coś z wzbudzaniem karty ... (albo karta lekko uszk. albo
płyta
> nie podaje odpowiednio mocnego sygnału)
> nie piszesz co za karta ani co za płyta !!!
> czy kasza jest tylko na początku czy w ogóle cały czas (po załadowaniu
> Windy, czy czego tam innego)????
Karta to s3 trio, a byl przez pewien czas s3 virge (starocie) i w innych
komputerach te karty dzialaly dobrze.
Nie wiem jaka to jest plyta, wiec moze to jej wina.
Kaszana jest tylko na poczatku i na dodatek wiesza komputer.
Zeby go uruchomic trzeba go zresetowac hardware'owo.
Dowiedzialem sie jeszcze, ze w innym pokoju podobno dziala
dobrze. Bede jewszcze sprawdzal.

Adam Kluzniak