Re: kaszana na monitorze po uruchomieniu

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 11:37:14 MET DST

Użytkownik Adam Kluźniak <osoba_at_microsoft.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3baf68ae$1_at_news.vogel.pl...
> Ciekawe, czy ktos sie z czyms takim kiedys spotkal.
> Po uruchomieniu komputera (od razu) na ekranie wyswietlana
> jest jakas kaszana (pelno roznych kolorow w roznych miejscach),
> w ktorej dominuje kolor niebieski.
> Po resecie (ale tylko sprzetowym) wszystko dobrze dziala.
> Tylko dlaczego po resecie startuje, a po szybkim wlaczeniu i wylaczeniu
> komputera nie startuje? Denerwuje mnie to troche.
> Mam nadzieje, ze ktos wie co moze byc zepsute.
> Na pewno nie monitor (na innych tez tak dziala).
> Mozliwe, ze nie karta graficzna, gdyz podobno jak mnie nie bylo
> [...]

> Czy to moze byc wina zasilacza?
> A moze cos z plyta glowna? Tylko co?
>
> Bede wdzieczny za wszelkie sugestie!

osłony przeciw obcym ................

a tak pewnie coś z wzbudzaniem karty ... (albo karta lekko uszk. albo płyta
nie podaje odpowiednio mocnego sygnału)
nie piszesz co za karta ani co za płyta !!!
czy kasza jest tylko na początku czy w ogóle cały czas (po załadowaniu
Windy, czy czego tam innego)????