Re: Barracuda 4 - wrażenia

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 09:33:11 MET DST

Wtam!

"Łukasz Ścibiorek" wrote:

> Witam
> Ja w piątek: 40G (SST340016A). Mam ABITa BE6-II v.1.2 z HPT366. Niestety
> dysk nie dziala mi z hpt (W98, W2k). W trakcie uruchamiania zaczyna walić
> głowicą i system wczytuje się jakieś 10 -20x wolniej niż powinien, lub
> częściej - zwis. Testowałem z biosem 1.25 i 1.28 beta, w sobotę wymieniłem
> na inną sztukę; to samo. W tej chwili odłączyłem hpt i pracuje na
> zintegrowanym kontrolerze. Czy ktoś miał podobne problemy?
> Łukasz

Takie same objawy (walenie glowica, "skrzekot" i inne dziwnme dzwieki)
zauwazylem na abicie BE6 z HTP366 (dysk Barracuda III). Nie pomogly
biosy, sterowniki i modlitwy nad sprzetem. Winda albo wcale sie nie
odpalala albo odpalala sie ale generowala niebieskie ekrany itp.

Marcin

Pomogla wymiana plyty na Abita ST6. Dysk smiga ze az milo.