Re: Barracuda 4 - wrażenia

Autor: Łukasz Ścibiorek (luk_at_iwacom.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 00:53:50 MET DST

Witam
> W niedzielę kupiłem wersję 80GB. Po podłączeniu do abita be6-2 bios
> pokazał : 80G ;) Wrażenia - b.szybki (jak DTLA), mało się grzeje i jest
Ja w piątek: 40G (SST340016A). Mam ABITa BE6-II v.1.2 z HPT366. Niestety
dysk nie dziala mi z hpt (W98, W2k). W trakcie uruchamiania zaczyna walić
głowicą i system wczytuje się jakieś 10 -20x wolniej niż powinien, lub
częściej - zwis. Testowałem z biosem 1.25 i 1.28 beta, w sobotę wymieniłem
na inną sztukę; to samo. W tej chwili odłączyłem hpt i pracuje na
zintegrowanym kontrolerze. Czy ktoś miał podobne problemy?

> NISŁYSZALNY podczas pracy. Normalnie kopiowanie danych z partycji na
> partycje na jednym dysku generuje głośne terkotanie głowic. A tutaj nic,
Samego kręcącego się talerza faktycznie niemal nie słychać. Kopiowanie
między partycjami wydaje ciche szemranie.. ale co 40s - 2min na 3-4s słychać
wysokie, głośne piszenie...

Łukasz