Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: Widmo Komunizmu (trash_at_pisz.na.niusy.invalid)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 23:33:33 MET DST

On Sun, 23 Sep 2001 15:38:06 +0200, Wojciech Giersz wrote:

> NDS to baza wszystkich obiektow, ZEN tylko wykorzystuje czesc jej
> mozliwosci.

ok.

> Z grubsza -- moga leciec pozniej w dowolnej kolejnosci, a teoretycznie
> nikt tego nie zauwazy.

> Cos o tym czytalem, ale to nie jest do konca to samo (chociaz moglo sie
> rozwinac od tamtej pory).

czego brakuje?

> To bylo dodatkowe zabezpieczenie, do tego bardzo skuteczne. Bo niby w jaki
> sposob bys chcial sie do takiej sieci dobrac w sposob niezauwazony?

ladujac modul do obslugi ipx.

> NCP, Samba i NFS -- przeciez pisalem o tym wczesniej.

chyba intensywniej zainteresuje sie novellem ;-) mozna zainstalowac
to na jednym dysku z innymi systemami?

> A skad ja w weekend znajde 200 ludzi chetnych do pracy? ;)

zapusc jakis skrypt.

> Bez roznicy.

gwoli scislosci ;-)

> To wlasnie mowie, ze sie nie da. W novellowskim NDS'ie bez klopotu, co
> do tego ma calkiem spory sens.

nie, nie ma to sensu, poniewaz mozna to obejsc. chyba ze novell
uniemozliwia administratorowi jakakolwiek powazna ingerencje w system,
w szczegolnosci instalacje driverow.