Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 10:32:43 MET DST

> czego brakuje?

Przyznam sie, ze juz nie pamietam. Troche czasu minelo ;) Dlatego tez
napisalem, ze moglo sie rozwinac.

> ladujac modul do obslugi ipx.

Scislej to przebijajac sie przez firewalla, przelamujac zabezpieczenia
Linuxa, rekompilujac jadro i dodajac obsluge IPX. Nie sadzisz, ze to w
sumie daloby sie zauwazyc? Na dodatek do serwera i tak bys sie nie
zalogowal, nawet jakby udaloby Ci sie zlamac jakies haslo. Zostaje tylko
sniffowanie pakietow. :)

> chyba intensywniej zainteresuje sie novellem ;-) mozna zainstalowac
> to na jednym dysku z innymi systemami?

Tak, potrzebna jest tylko partycja dosowa, tak z 20-100MB w celu
zabootowania i partycja na system wlasciwy. Wszystko.

> zapusc jakis skrypt.

Skrypt mi nie powie, w ktorym momencie praca zaczyna byc spowalniana.

> nie, nie ma to sensu, poniewaz mozna to obejsc. chyba ze novell

AFAIK nie da sie obejsc, to nie Linux ;)

> uniemozliwia administratorowi jakakolwiek powazna ingerencje w system,
> w szczegolnosci instalacje driverow.

Zwroc uwage, ze nie pisze o dostepie do _plikow_, ale do obiektow w NDS.
Jesli user majacy komplet uprawnien do kontenera z obiektami zechce
odebrac glownemu administratorowi dostep do tych obiektow, to mu odbierze
i po krzyku. I to jest wbrew pozorom dosc pozyteczne.

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..