Re: Chello na kilka kompow

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 19:09:31 MET DST

Użytkownik Maxx <maxx_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9oiq0b$1qej$1_at_pingwin.acn.pl...
> abonenta wiec drugie IP jest raczej nie do uzyskania poza wykupieniem
> drugiego abonamentu.
>

> To niestety wina tylko i wylacznie polityki, bo sprzetowo jest to jak
> najbardziej do zrobienia - w ACN tez jest DHCP i nie slyszalem zeby robili
> jakies problemy. Po prostu do listy modemu dopisuja dodatkowy MAC adres i
> przypisuja go do DHCP. Abonent placi tylko za IP, bo transfery na modemie i
> cala reszta pozostaje bez zmian.

Z informacji z sieci od samego początku podoba mi się poziom
usług w ACN.
Oni świetnie wiedzą, że jak drugie gniazdko dla drugiego komputera
będzie zbyt drogie to klient ich oleje i sam sobie zainstaluje router wan/lan
a oni nic nie będą z tego mieć.
Za to w UPC pracują jacyś niekumaci ludzie ;)

PeJot