Re: Jak nagrać sygnał?

Autor: Adam Kluźniak (osoba_at_microsoft.com)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 19:19:51 MET DST

Użytkownik "Rafał Ryś" <rrraf_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jak nagrać sygnał z magnetofonu do komputera?
> Co trzeba z czym połączyć i jakie potrzebne są wtyczki.

Najprosciej to jest podlaczyc wyjscie sluchawkowe magnetofonu
z wejsciem line-in na karcie muzycznej. Do tego potrzebny jest kabel,
na ktorym po obu stronach sa koncowki maly jack meskie. Przynajmniej
zazwyczaj tak wyglada wyjscie sluchawkowe i wejscie karty line-in. Czasami
sluchawki sa na duzym jack'u.
Jesli masz inne to musisz to popytaj sie w sklepie z kabelkami, pewnie maja
co trzeba.

Co do oprogramowania to mozna uzyc windowsowego rejestratora dzwieku, ale ma
biedne mozliwosci. Ja polecam poszukac w internecie programu Cool Edit. Jest
jakas jego
wersja darmowa (chyba). Na dodatek moznaby sprobowac odszumic nagrania, gdyz
ten
program posiada odpowiednie opcje (choc ciezkie dla laika).

Mysle, ze nie powinno byc zadnych problemow, gdyz nagrywanie dzwieku
to czynnosc nie duzo trudniejsza od przegladania stron internetowych.

P.S. Na przyszlosc polecam podawac wiecej danych np. jaki system operacyjny,
jaki magnetofon, jaka karta muzyczna, itp.

Adam Kluźniak