Re: Chello na kilka kompow

Autor: Maxx (maxx_at_astercity.net)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 19:53:07 MET DST

> Z informacji z sieci od samego początku podoba mi się poziom
> usług w ACN.
> Oni świetnie wiedzą, że jak drugie gniazdko dla drugiego komputera
> będzie zbyt drogie to klient ich oleje i sam sobie zainstaluje router
wan/lan
> a oni nic nie będą z tego mieć.
> Za to w UPC pracują jacyś niekumaci ludzie ;)

No az tak dobrze to z ACNem nie jest. Ale maja jedna wielka zalete - 3 lata
doswiadczenia w swiadczeniu tego typu uslug. Przez ten czas zdazyli sie
nauczyc co takiej sieci szkodzi i czego nie nalezy robic i teraz poziom ich
uslug jest naprawde bardzo przyzwoity. Dalej sa narzekania ze cos tam nie
dziala, czy na glupie osoby pracujace w CallCenter, ale jest bez porownania
lepiej z tym co bylo kiedys i co jak podejrzewam dzieje sie w UPC... wiec
UPC jest 3 lata do tylu.
Poza tym ACN ma normalnie zrobione wyjscia na swiat, wykupione lacza od
kilku polskich providerow i lacze do Ebone. A jak wiadomo w takim UPC ruch z
Polskich serwerow idzie przez pol Europy.

Maxx