Re: TNT2 Bios_

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 19:10:01 MET DST

Użytkownik Hallucinogen <hallucinogen_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9ojg1o$l5c$1_at_news.onet.pl...
> Hi!~
> Chcialbym wgrac do swojej karty referencyjny Bios bo mam ze strony
> froducenta karty graficznej ale jakos wydaje mi sie byc malostabilny i nie
> moge wlaczyc AGP4x i fast write no suported gdzie szukac biosu na
> http://www.nvidia.com jakos biosow nie ma

Jeżeli chcesz przyśpieszyć karte to ulepsz
chłodzenie na procesorze karty i bardziej ją
podkręć. Fastwrites to jest ogólnie bajer a agpx4
 na tej karcie Ci nic nie da.

Flashowaniem biosu tylko możesz sobie uszkodzić karte.
Jak już chcesz wypróbować stabilność biosu to użyj
programiki vgabios.exe którym uruchamia się bios
np. w autoexec'u bez ryzykowania uszkodzenia
eepromu. Programik ten jest zawarty w tweak'owanych
detonatorach MR. F (np.na www.tweak.pl)
możesz też poszukać na http://pliki.onet.pl

PeJot