Re: MemTest86_v2.5 - coś mi nie działa

Autor: Patryk Rosiński (RossMan_at_idea.net.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 19:03:39 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> napisał w
wiadomości news:9ono1b$pv6$2_at_news.jmg.pl...

> Po pierwsze nie jest to benchmark :)
> Po drugie komunikat ten oznacza blad w czytaniu z dyskietki.
> Hm.. Dosc dziwne mi sie wydaje zeby dziala na co 3 komputerze...
> Moze po prostu ta dyskietka jest jakas kijowa i co 3 stacja dyskow sobie z
nia radzi?
> Cos innego? MemTest86 mozna ladowac z hdd. Moze to rozwiaze twoj problem?
>

> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof Oledzki

Nie przeczytał Pan dobrze, napisałem że próbowałem z kilku dyskietek, a
jeśli już chodzi
o stację to też wykluczone bo np. na jednym kompie zadziała a jak puszczę go
w tej samej
obudowie, z tym samym flopem, dyskiem, CD-ROM'em a tylko z inną płytą,
grafiką, itp. to
już lipa.

Patryk <RossMan_at_idea.net.pl>
GSM: 502686797; GG: 938396