Re: MemTest86_v2.5 - coś mi nie działa

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 18:46:35 MET DST

"Patryk Rosiński" <RossMan_at_idea.net.pl> wrote:
> Mam nadzieję że to odpowiednia grupa ponieważ nie widziałem żadnej z
> "bench". Zapewne wielu z was zna ten benchmark, a ja uważam że jest idealny
> ale... no właśnie, gdyby jeszcze działał na każdym kompie. Pracuję w firmie
> komputerowej i sprzedaję dużo kompów i problem jest w tym że Mem_Test
> uruchamia się na powiedzmy co trzecim kompie. Na pozostałych normalnie się
> ładuje po czym zaczyna mi wyświetlać w tempie ok. 3 na sekundę jakieś
> adresy, m/w wygląda to tak:
> AX:0FFF
> BX:00BD
> CX:114E
> [...]

Po pierwsze nie jest to benchmark :)
Po drugie komunikat ten oznacza blad w czytaniu z dyskietki.
Hm.. Dosc dziwne mi sie wydaje zeby dziala na co 3 komputerze...
Moze po prostu ta dyskietka jest jakas kijowa i co 3 stacja dyskow sobie z nia radzi?
Cos innego? MemTest86 mozna ladowac z hdd. Moze to rozwiaze twoj problem?

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki