Re: SERWIS QUANTUM????

Autor: Patryk Rosiński (RossMan_at_idea.net.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 18:53:29 MET DST

Użytkownik "Adam" <awilda_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nijak, żaden serwis nie przyjmie tego dysku. Możesz jedynie starać się
> dowiedzieć skąd ta firma wzięła ten dysk i u tego dystrybutora kombinować.
> Jednak to i tak nic nie da
> Live is Brutal
> Adam

Nic podobnego, jako osoba fizyczna nic nie wskórasz u dystrybutora, możesz
jedynie
poprosić sprzedawcę w innym (byle jakim) sklepie komputerowym który kupuje
towar
z hurtowni w której był kupiony ten dysk (a to widać po stickerze) aby go
tam zawiózł
w celu naprawy/wymiany. To czy ci się uda zależy TYLKO i WYŁĄCZNIE od ww
sprzedawcy.
Ja sam sprzedaję komputery dlatego wiem że nie ma tu żadnego problemu,
zresztą czasami
też tak robię tzn. wożę na serwis towar który w ogóle nie pochodzi ode mnie
(często bezinteresownie
bo co mi szkodzi przybrać jakąś rzecz skoro i tak jadę te 100 km żeby
zawieźć tysiąc innych padniętych
podzespołów).

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Patryk <RossMan_at_idea.net.pl>