MemTest86_v2.5 - coś mi nie działa

Autor: Patryk Rosiński (RossMan_at_idea.net.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 18:29:39 MET DST

Mam nadzieję że to odpowiednia grupa ponieważ nie widziałem żadnej z
"bench". Zapewne wielu z was zna ten benchmark, a ja uważam że jest idealny
ale... no właśnie, gdyby jeszcze działał na każdym kompie. Pracuję w firmie
komputerowej i sprzedaję dużo kompów i problem jest w tym że Mem_Test
uruchamia się na powiedzmy co trzecim kompie. Na pozostałych normalnie się
ładuje po czym zaczyna mi wyświetlać w tempie ok. 3 na sekundę jakieś
adresy, m/w wygląda to tak:
AX:0FFF
BX:00BD
CX:114E
DX:C32B
AX:0FFF... i tak non stop
a głowica w stacji dysk. rzęzi jak p...
Na pewno nie jest to wina uszkodzonej dyskietki bo próbowałem już na kilku a
poza tym na niektórych kompach działa. Od czego to może zależeć. Aha,
próbowałem też inną wersję tego bench'a i to samo.

Może wiecie coś na ten temat więc z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Patryk <RossMan_at_idea.net.pl>
GSM: 502686797; GG: 938396