Re: FDD wylacza dyski twarde - dlaczego??? Please poradzcie...

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 18:22:45 MET DST

> A moze zasilacz sie nie wyrabia ??? Np. WD Caviar automatycznie parkuja
> przy bardzo niewielkich wachaniach napiecia zasilajacego. A takie
> wachania moga powstac w momencie wsadzania dyskietki i rozruchu silnika
> napedowego stacji dyskow.

Jest taka mozliwosc...tylko ze ja nic do komputera nie dodawalem....Co
prawda
zasilacz jest 250W ale caly czas bez problemu na nim wszystko chodzilo.
Mogloby by to byc wrecz bardzo mozliwe poniewaz mam skaner USB z
jednoczesnym zasilaniem przez USB ale akurat nie mialem go podlaczonego.
W zasadzie jedynymi zmianami jakie dokonalem od wiosny kiedy to pierwszy raz
zauawzylem takie cos to dolozenie pamieci z 256MB na 512 i wymiana
nagrywarki z dziadka philipsa na teac'a 512EB.
W systemie siedza jeszcze generalnie 2 dyski (quantum 17gb i seagate6.5),
CDek LG, proc jest PIII450_at_512 na asusieP2B no i w slotach dzwiek,
tunerTV i przelutowany na Else - Guillemot GF2ultra. Modem zewn wiec
zasilania z plyty nie bierze. Obudowa jest starsza Codegen. Nie wiem czy to
rzeczywiscie bardzo pradozerny system ale mysle ze miesci sie jakos w
normach...... Pewnie sie tego nie dowiem do czasu wymiany kompa :).

BTW - ja mysle ze ten quantum nie bardzo parkuje skoro zdolal sie
uszkodzic jeden cluster. No ale moze chociaz probuje..... :)

Pozdro,
Janusz