Staly pisk z PC-speakera?

Autor: M-kwadrat (m.kwadrat_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 10:54:08 MET DST

Witam wszystkich ponownie!
Mam maly problem - niestety z gatunku tych lamerskich a w dodatku zle
opisanych - nie mialem jeszcze okazji usiasc przy tym sprzecie a opis
uzyskalem przez telefon :-(
Ale do rzeczy:
Po pewnym czasie normalnego uzywania komputera (kilkanascie - kilkadziesiat
minut) wlacza sie na stale PC-speaker, wydajac ciagly i najglosniejszy chyba
jaki moze ton. I tu pytanie - czym to moze byc spowodowane?
Pierwszy raz sie z takim przypadkiem spotykam (co nie dziwne bo jestem
lamerem) i nie bardzo wiem co moze powodowac taki stan. Moje typy (dosyc
swobodne) to zwarcie na glosniczku lub zawieszenie sie jakiegos komponentu
windowsa.
W tej chwili opis sprzetu tylko z pamieci: komp sprzed roku-dwoch, AMD,
jakies rozne standartowe czesci (wszystko z tanszych na ow dzien). Windows
98.

Z gory dzieki

Maciej Marchlewski