Re: Pomocy!!!

Autor: Darek (despyder_at_leszno.com)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 00:04:42 MET DST

Użytkownik "Darek" <despyder_at_leszno.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "PeJot" <pjsoft_at_poland.com> napisał w wiadomości
> napisał:9oi61c$7fp$1_at_news.tpi.pl...

Podłączyłem płytę do swojego zasilacza i dalej jest to samo.
Znaczy się to jednak nie zasilacz.
Zwarcie pod spodem chyba też nie bo była testowana
przy różnych położeniach. Zwykle poza obudową.
Tylko z flopem i kartą grafiki + procesor.
Rozmontowałem nawet procka (radiator zszedł bez problemów).
Według mnie nic mu nie dolegało.
Po potraktowaniu pastą i zapięciu radiatora.
Start i znowu przechodzi testy, pojedyncze bip.
Wszystkie diody palą się na zielono, a po chwili
komputer po prostu się wyłącza.
Wciskanie przycisku power nic nie daje dopiero po
odczekaniu 5 minut można go z powrotem włączyć z tym
samym rezultatem.
Generalnie czym dłużej stoi tym dłużej chodzi.
Co do zmiany FSB to bardzo chętnie, ale
ta zworka na płycie kasuje tylko ustawienia domyślne.
Wartości trzeba wpisać w biosie, a na to nie daje
sk..... za dużo czasu.
    Darek